سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارچه کرپ باربی و ترفندهای دوخت آن

پارچه کرپ باربی و ترفندهای دوخت آن

پارچه کرپ باربی از پارچه های پرمخاطب و پرفروش در بازار محسوب می شود. کاربردهای متنوع این پارچه باعث شده است که، افراد با سنین و سلیقه های مختلف برای خرید این پارچه اقدام کنند. در قدم اول ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که پارچه کرپ باربی متری چنده؟ مسلما این سوالی است که در ذهن هر کسی ایجاد می شود که کاملا منطقی و بجا است. در رابطه با این سوال باید بدانید که قیمت پارچه کرپ باربی مجلسی در مقایسه با ویژگی های بی نظیر این پارچه واقعا فوق العاده است.

پارچه کرپ باربی و ترفندهای دوخت آن

 


پارچه کرپ باربی از پارچه های پرمخاطب و پرفروش در بازار محسوب می شود. کاربردهای متنوع این پارچه باعث شده است که، افراد با سنین و سلیقه های مختلف برای خرید این پارچه اقدام کنند. در قدم اول ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که پارچه کرپ باربی متری چنده؟ مسلما این سوالی است که در ذهن هر کسی ایجاد می شود که کاملا منطقی و بجا است. در رابطه با این سوال باید بدانید که قیمت پارچه کرپ باربی مجلسی در مقایسه با ویژگی های بی نظیر این پارچه واقعا فوق العاده است. اگر شما هم قصد خرید پارچه کرپ باربی را دارید با ما همراه باشید. در ادامه بیشتر در رابطه با ویژگی ها و ترفند دوخت پارچه کرپ باربی صحبت خواهیم کرد.

پارچه کرپ باربی چیست و چگونه تولید می شود؟

قبل از اینکه به سراغ ویژگی ها و ترفند دوخت پارچه کرپ باربی بریم لازم است کمی بیشتر با این پارچه و نحوه تولید آن آشنا شویم. پارچه کرپ باربی زیر مجموعه پارچه کرپ است. در تولید این پارچه از الیافی مانند ابریشم، پشم، پنبه، پلی استر و ریون استفاده می شود.

چه ویژگی هایی که در قیمت پارچه کرپ باربی مجلسی تاثیرگذار هستند؟

ویژگی ها و عوامل زیادی قیمت پارچه کرپ باربی مجلسی را مشخص می کند. پس اگر برای شما سوال ایجاد شده است که پارچه کرپ باربی متری چنده، باید بدانید عوامل و ویژگی های زیادی می تواند بر قیمت این پارچه تاثیرگذار باشد.

نرمی و لطافت بالا

پارچه کرپ باربی نرمی و لطافت بالایی دارد. کافی است یکبار با سرانگشتان خود این پارچه را لمس کنید، بعد از آن به خوبی متوجه بافت نرم و لطیف آن خواهید شد. این ویژگی به کیفیت و مرغوب الیاف این پارچه باز می گردد.

ضخامت متناسب

پارچه کرپ باربی در مقایسه با دیگر مدل های پارچه کرپ ضخامت متوسطی دارد. از اینرو می توانید از این پارچه در بیشتر روزهای سال استفاده کنید. این پارچه به هیچ عنوان باعث تعریق بیش از اندازه شما نمی شود.

دوام و کیفیت عالی

پارچه کرپ باربی دوام و کیفیت بی نظیری دارد. اگر یکبار از این پارچه استفاده کنید به خوبی می توانید این موضوع را تصدیق کنید. مطمئنا تمامی افرادی که این پارچه را خریداری کردند می دانند که قیمت پارچه کرپ باربی مجلسی در مقایسه با کیفیت بالای آن مناسب است.

دو رو و دولایه

سطح رویی پارچه کرپ باربی نرم ومخملی شکل است. اما سطح داخلی آن صاف و صیقلی می باشد. از اینرو می توان گفت پارچه کرپ باربی دولایه است و از هر دو طرف آن می توانید استفاده کنید. حتی می توانید از پشت و روی این پارچه به صورت ترکیبی در لباس خود استفاده کنید. این ویژگی نیز باعث می شود در هزینه های شما صرفه جویی شود و پارچه کرپ باربی را به یک پارچه مناسب و مقرون به صرفه تبدیل کند.

لخت و ریزش دار

پارچه کرپ باربی لختی بی نظیری دارد. در مقایسه با سایر مدل های کرپ، پارچه کرپ باربی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت مدل های ریزش دار باشد. از این رو می توانید برای دوخت پیراهن های مجلسی نیز از این پارچه استفاده کنید. همانطور که می دانید قیمت پیراهن های مجلسی بسیار زیاد و گزاف است. در مقایسه با این قیمت ها، قیمت پارچه کرپ باربی مجلسی واقعا مناسب بوده و می تواند یک پیراهن مجلسی زیبا و شکیل را برای شما فراهم کند.

شستشوی راحت

شناخت-پارچه-کرپ-باربی-درجه-یک

این پارچه بعد از شستشو به هیچ عنوان پرز نمی دهد و سالم باقی می ماند. اگر زمانی در ذهن شما سوالی ایجاد شد مبنی بر این که پارچه کرپ باربی متری چنده؟ قبل از آن با خود تکرار کنید که می توانید به علت کیفیت بالای این پارچه و مقاومت خوب آن سالیان سال از آن استفاده کنید. با این کار مطمئن خواهید شد نسبت به مانداری بالای این پارچه، قیمت پارچه کرپ باربی مجلسی بسیار متناسب و ایدئال است.

کشسانی مناسب

پارچه کرپ باربی برای دوخت لباس های تنگ بسیار مناسب است. معمولا این پارچه از عرض و طول کشسانی دارد. به همین خاطر می توانید از آن برای دوخت لباس های تنگ و جذب استفاده کنید.

چروک پذیری بسیار کم

اگر قصد دارید برای دوخت کت و شلوار اقدام به خرید پارچه کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید که پارچه شما نباید چروک شود. اگر پارچه شما چروک پذیری بالای داشته باشد، می تواند زیبایی استایل شما را به خطر بیندازد. از دیگر ویژگی هایی که پارچه کرپ باربی را نسبت به قیمت آن به یک پارچه خاص تبدیل می کند چروک پذیری کم آن است.

خوش دوخت و خوش اتو

یکی از ویژگی های پارچه که برای تمامی خیاط ها و دوزنده های لباس مهم است، خوش دوخت و خوش اتو بودن پارچه است. هر چقدر پارچه شما خوش دوخت تر باشد در زمان دوخت آن احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. پارچه کرپ باربی از جمله پارچه هایی است که هر دو ویژگی را دارد. از اینرو این پارچه محبوب تمام دوزندگان و طرحان لباس است.

ترفند دوخت پارچه کرپ باربی

نکات-دوخت-و-برش-پارچه-کرپ-باربی

زمانی که پاسخ سوالت خود در مورد قیمت پارچه کرپ باربی مجلسی را دریافت کردید و توانستید به صورت نسبی تخمین بزنید که قیمت پارچه کرپ باربی متری چنده و چه عواملی در تعین آن نقش دارد، حال سوالاتی در مورد ترفند دوخت پارچه کرپ مازراتی برای شما مطرح می شود. با ما همراه باشید تا بتوانید چند ترفند دوخت پارچه کرپ باربی را بدانید و به بهترین شکل برای دوخت این پارچه اقدام کنید.

  • استفاده از سوزن مناسب، سوزن 9 و 11 انتخاب مناسبی است.
  • درجه چرخ خیاطی را متناسب با پارچه خود تنظیم کنید.
  • از کشیدن پارچه در زمان دوخت خودداری کنید.
  • از قیچی تیز در زمان برش استفاده کنید.
  • الگوکشی را حتما در دستور کار خود قرار دهید.
  • برای جلوگیری از سر خوردن پارچه، بهتر است الگوها را با سنجاق بر روی آن فیکس کنید.
  • استفاده از اسپری نشاسته برای کم تر سرخوردن پارچه گزینه مناسبی است.

 منبع: پارچه کرپ باربی و ترفندهای دوخت آن